Isnin, 27 April 2009

Fahami lah Manasik Haji-episod akhir

Salam 2/5/09 ni adalah perbincangan tentang masalah & cara mengerjakan Haji bab terakhir,yang di sampaikan khas oleh Ust Halim Nasir.Khusus Haji bersiri ini telah diadakan pd 21/2~2/5/09.

Ust Halim Sedang membahaskan tajuk Dam.bukan main dam meja...... mike jangan buat pasai dgen teman....


Sebahagian Perserta khusus sedang mendengar
penerangan dr Ust Halim.Perserta lebih kurang 200 orang.


Ini lah teabreak ala kadar Khas Utk Ust Halim,sebab ust tengah pantang.....nak kurus kan badan.menunya kopi radix mai secawan,karipap,cucuk badak,pau pandan dan dizzet jambu.



Inilah keadaan ruang makan waktu rehat.Alhamdulillah.......clear tak membazir.


InsyaAllah jumpa lagi.seMoga Allah mempermudahkan segala urusan semua para sahabat khusus haji yang diadakan di Laguna merbuk.

2 ulasan:

Kita orang KL berkata...

Apa pasal ayam kokok pejam mata? Sebab dia x kena radix lagi. He he he.....Dah kena, cerah mata.Ayam kg puake, tutup mate, sbb tu x nampak bulannya.

emran berkata...

sepanjang aku dok p dengaq kursus haji ust halim ni, ada satu bab yg aku tak leh lupa mcm melekat kat dlm kepala hotak aku ni, bagaikan di petri, iaitu bab KAMBING MANDI !!!!! HUH !! bagaimana lah ropenye!!! ni yang mengkonfiuskan aku ni!! nak p ngan muassasah ke ngan ust halim..???