Isnin, 3 Ogos 2009

MRSM Lenggong di Gempur.... Radix

Syukur Pada Allah,program yng di Adakan di MRSM Lenggong pada hari ini dapat diterusakn walaup pun Aku dgn Syed Lawyer menerima dugaan semasa dalam perjalanan untuk menuju ke sini.Kereta Sorento di hentap dari belakang oleh kereta Myvi sebelumsampai ke pekan Lenggong.Syukur lagi sekali pada Allah yang melindungi perjalanan kami,kereta kami tak terjejas tapi myvi mengalami masalah yang teruk.
Perjuangan HPA diteruskan dgn misi yang tersendiri iaitu Produk Halal satu Tanggungjawab,berita ini disampaikan kepada masyarakat disetiap pelusuk dunia,bandar dan juga kampung bagi menyedari keperluan dalam kehidupan kini.

Program yang dikendalikan bersama Ustaz Jantan Abdullah dan disertai oleh Guru & staf MRSM.
Baru kenal hari ni tapi mesra macam dah sepuloh tahun.Saya tak akan lupa ungkapan ini"tak de dalam dunia ni.... Ustaz nama nye perempuan",..

Staf & Guru guru sedang khusuk mendengar taklimat program oleh Syed Salahuddin.Program berakhir 12.30pm.Semoga dgn taklimat ini pihak sekolah dapat maklumat untuk tindakan sewajarnya.Pihak Kominiti HPA Zon Utara ingin merakamkan Ribuan Terima Kasih kerna Pihak sekolah dgn sudi&berjaya mengadakan program bersama HPA.

1 ulasan:

Jafri Abu Bakar Mahmood berkata...

Tahniah kerana telah berjaya mengempur MRSM lenggong.. siapa lagi yang mampu menggempur lenggong kalau bukan chuplengong!!