Ahad, 21 Disember 2008

PBC terbaik menutup tirai 2008 di SP

Alhamdulillah,bersua kembali, lama saya tak dapat menulis kerna server saya ada problem.
Semalam telah berlabuhnya tirai PBC di SP 2008.Cukup hebat dan setia teman sperjuangan masih menebal. Berlangsung 20&21 yangdisertai 126 perserta. Pengarah program PJS Noor Hayzaad sedang memberi taklimat kepada FC terlibat pada PBC kali ini.Persefahaman & strategi yang diterangkan oleh Pengarah Program supaya PBC kali ini lebih berkesan dihati perserta.
Latihan Dalam Kumpulan(LDK)sangat penting utk perserta supaya lebih yakin pada diri utk berjuang di medan yang sebenar.Ustaz Zaidon sedang menerangkan tugasan Kumpulan dan matlamat perserta di PBC.Alhamdulillah kumpulan Herba Tuju Angin telah berjaya menjadi Johan Persembahan terbaik Kumpulan,kerna komited dalam kumpulan.InsyaAlah berjaya di medan tempur sebenarnya.

PJS Zamri(PakSu)sedang mendengar pandangan dari ahli kumpulan Minyak But But(LDK),itulah unik nya walaupun ahli baru dalam HPA di PBC idea yang baik tetap diambil kira.

PBC kali ini juga disertai oleh Ust Uda Kassaim Panel Al-Khuliyah TV3.Dikesempatan itu Slot Kuliah Subuh telah disampai oleh beliau.Itulah hebat PBC kali ini perserta di beri ruang untuk bersama menjayakan segmen yang telah disediakan.

Slot Halal&Haram Produk telah disampaikan hari Ke 2 oleh Ustaz Zahir Ghazali,yang cukup memberi kesan yang mendalam kepada perserta.Ramai perserta teruja dengan amanat yang di sampai oleh Ustaz dalam slot ini.
Majlis penutup juga telah disempurnakan oleh Ustaz Zahir.
SELAMAT DATANG TAHUN 2009.ALLAH SENTIASA MEMBANTU.



Tiada ulasan: