Sabtu, 7 Mac 2009

Singgah cari ilham

Semalam aku Bersama Pak Bibit dr Batam,aku bawa jalan-jalan Sg Petani sambil beli bekalan beliau utk di bawa pulang ke Batam.walaupun sekejap berjumpa cukup memberi ilham bermakna utk perjuanganku.
Ingin aku kongsi bersama sahabat di luar sana,Pak Bibit datang ke Sg Petani semata-mata utk beli barangan HPA utk dibawa pulang dan diedarkan utk ahli disana.Bayangkan sahabatku sekelian dr batam naik feri turun di Pasir Gudang,kemudian naik bas dr Larkin turun sg Petani dan beli barangan HPA kemudian pulang semula ke JB & Batam.Aku begitu teruja dgn semangat juang yg tinggi utk memasarkan barangan Halal & perjuangan.........
Bergambar dgn PJS Sabri Jaafar
Destinasi akhir dilawati,aku bawa beliau mencari teman sejati di PBC yg diadakan di SP Inn,Walaupun jauh di seberang tapi ukhuwah& perjuangan tetap sama, berjumpa dgn sahabat seperjuangan,
Ini adalah sebahagian AjK yang bersama Pengarah Program ust Sabri Ahmad.yang berkhidmat dgn ikhlas ,
Tuan Haji sempat membeli barangan yang dijual oleh Ust Fizi
Ini dua sahabat yang aku tak sempat bersembang dgn mereka pd PBC kali ini,maaf ye.
Pd jam 10.05pm aku hantar Pak Bibit ke bas teminal SP utk beliau pulang ke JB,dan seterusnye ke Batam.moga bersua kembali.

Tiada ulasan: