Ahad, 15 Februari 2009

Jumpa kawan lama

Salam khidmat,

Semalam aku pi ke Juru Nak kena Nasi Kandaq Nasmir,tup tup kat atas(Hotel Nasmir) ada buat Program Hpa.Aku pi pi tinjau lalu jumpa kawan lama dah 10tahun lebih tak jumpa



Kawan aku yang tengah nama Nurul yang disebelahnya pengerak HPA di Penang.syabas berjuang demi usahawan muslimah sejati.

dEPA SIAP POSING,

Ini pula abg matspot nama sebenarnya Ust Sabri pakar bekam dan satu ketika dulu staff HPA,sekarang full time pengerak HPA yang mempunyai income 5angka,di sebelah nya pula Pak Agus yang banyak membantu aku teknik merawat dalam HPA dan sempat juga menjual buku Tn Haji yang terbaru tajuk Perubatan Jawi-Teknik Diagnosis & Rawatan.Harga 18.00 dapat kan melalui aku,BUKAN HARGA BUKU DI KAJI TAPI NILAI ILMU DIDALAMNYA MENJADI INTIPATI.



Tiada ulasan: